9 Ekim 2008 Perşembe

zamanı unuttum.


az önce öylecene mönitöre bakarken bir anda zamanı unuttum.perdeme baktım dışarıdan gelen ışığı süzdüm.odamın hemen önündeki ayva ağacının yapraklarının gölgesini camıma yansıtan penceremin üstünde duran bahçe lambasımıydı yoksa güneşmiydi.evde birisi varmıydı ? annem komşuyamı gitmişti yoksa uyuyormuydu ? dikiş mi dikiyordu yoksa ? babam bakkalın orda tavla oynayıp çay mı içiyordu yoksa annemin yanında yatıyormuydu horlayarak.ablam gelmedi aklıma ama , sanırım zaten her zaman uyuduğu içindir.


az sonra uyuyacakmıydım yoksa az önce mi uyanmıştım..


bütün bunları düşünmem sadece 1 saniye sürdü.ama gerçekten unutmuştum...

ilk kez başıma böyle bir şey geldi.beynim bu sefer böyle bir oyun seçti.uzun zamandır daha iyisini yapmamıştım diye de sevinmiştir eminim.


bunun hakkında saatlerce ve satırlarca bir şeyler yazabilirim hatta yazmalıyım sanırım ama gerçekten yapamıyorum artık , içimde bir yerde bunu yapabilceğimi bildiğim halde , emin olduğumu düşündüğüm halde yapamıyorum..bu da uğruna saatlerce bir şeyler söylemem anlatmam gereken başka bir konu..neyse..
ve o "an"ı da unutmadan buraya not etsem iyi olacak sanırım.


" 09 Ekim 2008 - 04:50 "

Hiç yorum yok: