6 Kasım 2008 Perşembe

the black heart procession - in a tin flask



böyle bir şarkı var.ben her dinlediğimde aşağıdaki diyaloğu yaşamaya daha fazla yaklaşıyorum.dinlemeyin , dinletmeyin.ruha zarar ziyan.çoluk çocuk duyar körpecik yüreklerine yazık hem anamız var bacımız var ortamda yani , ayıp lan !



- alo buyrun
- alo merhaba , cami mi orası ?
- evet buyrun
- beni yarın öğlene tekabülen kaldırabilir misiniz acaba ?
- !!??
- orda mısınız ?
- evet , ne diyorsunuz siz ya ?
- beyefendi yer ayırtıyorum , ölücemde yarın öğlene geç olmadan kokmadan etmeden kaldırır mısınız beni diyorum
- e iyi madem olur , isim soyad alıyım
- pozan erten ben
- kaç kişi katılıcak cenazenize acaba ?
- valla net bir rakam söliyemem ama öyle acilen ölücem acilen kalkıcak falan çok kişi olmaz
- hmm çelenk falan istermiydiniz
- bir beyaz lale koysunlar tabuta yeterli.ha bir de varsa galatasaray bayrağı istiyorum.
- hay hay efendim.
- çok teşekürler , kaç gibi öliyimde geliyim ben.
- 12:30'a kadar ölmüş , yıkanmış ve tabuta konmuş olun lütfen.
- e siz yıkamıcakmısınız beni
- tabi efendim yıkarız yalnız ek ücrete tabidir
- valla param pek yok.lost , heroes , prison break falan veriyim dvdye yazıp izlersiniz olmaz mı
- LA HAVLE VE LA KUVVETE İLLA BİLLAHİL ALİYYİL AZİM !!
- teşekür ederim dualarınız için ben öldüktan sonraya da saklayın lütfen biraz.
*çat
- hey allam kapadı , aman camimi yok başka hayret bişi.

Hiç yorum yok: