7 Aralık 2008 Pazar

Tugay Kerimoğlu

blackburn rovers'ta paul ince'in işine son verilmesi gündemde.yerine souness'ın adı geçmekte.yardımcılığına ise tugay'ı düşünüyolarmış.türk futbol tarihinin en "büyük" 3-5 futbolcusundan biridir tugay kerimoğlu gözümde.canlı olarak izlediğim en büyüğüdür.beşiktaş maçında penaltı atmıyım hocam diyince harcanmıştır bu sebepten fatih terim'den nefret etme sebebidir.ama tabi bencilce düşünmemek lazım iyiki gitti galatasaray'dan çok daha mükemmel bir kariyere ulaştı.ailesi de aynı şekilde süper şartlarda yaşadı.


çok özledim tugay seni....tamam tv'den falan izliyoruz ediyoruz ama bi gs forması altında , milli takım forması altında görmeyi özledim.kameraların karşısında çocuklarınla oynamanı özledim.saha dışındaki karizmanı özledim.kaptanlık bandını özledim.futbolcu olsam giyiceğim numara olan "5" numaralı formanı özledim.

umarım tekik direktör olarakta başarılı olursun.bundan pek şüphem yok zaten.günün birinde gs'nin ya da milli takımın başına gelmen dileğiyle.

Hiç yorum yok: