3 Ocak 2009 Cumartesi

Mutluluk Hakkında.

nerdesin?
şimdi her şey bırakıldığı gibi..yol..ileri ya da geri..
ne önemi var!

ne güzelsin önemsizlik..
ne güzelsin öncesizlik..

( " her şeyin sözle başladığı yalan! " , diyor ses. )
ey tin!
o ivecen şeytan!
her şeyi arzula ve mutsuz ol!
( çünkü mutluluğu tatmak , ölmektir.....)

ses!


Turgay Kantürk

-------------------------------------


gece yerde sürünen bir kedidir o..dokundum o'na bir karanlık çizgide..ölü sularında sabahın , ılık ve canlı..kucakladım , o karanlık çizgide..inandım , alkollere inandım..ahh!! akşamın gelmesi gibi istemek ölümü , seninle..bir gölgeyim , '"güneşi gizle" , o karanlık çizgide..mutluluk , ey kısa mevsim , ey eskil inanç , ey düzmece rüya , seni peri çıkmazı'na gömüyorum.

her şey geçti artık...


Turgay Kantürk

-------------------------------------


"mutluluğu aradığın sürece ,
mutlu olacak kadar olgun değilsindir ,
ve ulaşacak kadar her istediğine.."

Hermen Hesse

Hiç yorum yok: